Vreți să vindeți singur?
Ați decis să vă vindeți casa și ați decis să încercați pe cont propriu.
Poate că va fi doar într-un weekend, sau pentru o săptămână, sau chiar pentru o lună sau două.
Pare simplu și convenabil.
Pentru început, tot ce aveți de făcut este să faceți câteva poze și să puneți un anunț pe internet.
Site-urile imobiliare specializate vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a putea crea ușor un anunt, chiar dacă nu sunteți familiarizat cu tehnologia.
- Planul de marketing
Dacă vreți să vindeți ceva, trebuie să începeți cu un plan de marketing.
Chiar dacă este vorba doar de limonadă, tot e nevoie de un stand și de un panou pentru a atrage clienții.
Vânzarea de bunuri imobiliare nu face excepție.
Profesioniștii din domeniu știu foarte bine acest lucru.
Și mulți proprietari-vânzători imită marketingul pe care îl folosesc agenții.
In funcție de timp și buget, puteți opta pentru una sau mai multe platforme online, alegând pachetul care vi se potrivește cel mai bine.
Dacă doriți să vă promovați proprietatea și offline, puteți pune un banner la loc vizibil, tipări și distribui pliante sau scriind anunțuri in ziarele locale.
- Cuvintele
Atunci când este timpul să vă scrieți anunțul, ar trebui să aveți mai multe oportunități de a vinde.
Așadar, ce ar trebui să spuneți?
Atunci când publicați un anunț pentru casa dvs. cel mai important instrument de marketing sunt cuvintele "De către proprietar".
Aveți nevoie de doar de trei sau patru rânduri pentru a vă descrie pe scurt casa.
Limbajul pe care îl folosiți ar trebui să încerce să atragă cumpărătorul, să vrea să vă sune pentru a vedea casa în persoană.
Când descrieți caracteristicile casei dvs. nu folosiți cuvinte plictisitoare sau fade.
Atrageți cumpărătorii prin apelarea la ceea ce le poate stârni fantezia, pentru a discerne ceea ce, la un nivel foarte important, își doresc cel mai mult de la casa dvs.
Vă sugerez să menționați cele mai importante elemente extra pe care le oferă casa dvs.
De exemplu, poate că cea mai bună caracteristică a casei dvs. este dimensiunea mare a terasei cu grătar din spate.
Anunțul dvs. ar putea începe astfel: "Deliciul iubitorilor de grătar..." Apoi continuați cu descrierea terasei și a altor caracteristici ale casei.
Sau poate curtea din spate este o superbă livadă cu pomi fructiferi.
Ați putea începe: "Culegeți fructe direct din copacii dvs. . ." Apoi continuați cu restul.
Poate că cea mai bună caracteristică nu este casa în sine, ci mai degrabă faptul că se află într-un district școlar remarcabil.
Ați putea începe cu: "Educația contează..." Și apoi să descrieți caracteristicile suplimentare ale casei dvs.
În loc să folosiți "arată bine" folosiți "fermecătoare", "deosebită", "priveliști care îți taie respirația"
În loc de "te simți bine" folosiți "confortabil", "spațios", "relaxat"
În loc de "lângă" folosiți "la îndemână", "convenabil", "rapid", "acces ușor"
În loc de "pentru pretentiosi" folosiți "elegant", "clasic", "exclusivist"
În loc de "bine situat" folosiți "aproape de școli", "lângă magazine"
În loc de "mare" folosiți "spațios", "deschis", "imens"
În loc de "ieftin" folosiți "casă pentru tineri", "orientată spre valoare", "accesibilă"
În loc de "mic" folosiți "căsuță", "cochetă", "intimă"
În loc de "făcută bine" folosiți "construită cu materiale de calitate", "durabilă"
În loc de "veche" folosiți "tradițională", "clasică", "de epocă", "istorică"
În loc de "dotări complete" folosiți "șemineu", "piscină", "teren de tenis"
- Imaginea
Toată lumea a auzit vechea zicală: "O imagine valorează cât o mie de cuvinte", dar prea puțini dintre noi o iau în serios atunci când vine timpul să ne vindem casele.
Țineți cont întotdeauna de faptul că cumpărătorii au puțină imaginație.
Ei au probleme în a vizualiza ceva ce nu pot să vadă fizic.
Și asta include și casa "De vânzare" pe care o anunțați.
Puteți scrie un anunț pe internet succint, inteligent și complet dar, chiar dacă cumpărătorii îl citesc, este posibil ca ei să nu aibă o idee bună despre ceea ce oferiți.
O singură privire aruncată la o fotografie a fațadei casei dvs. și vor ști cu exactitate ce aveți de oferit.
Prima fotografie este ceea ce noi numim poza "principală" și imaginea exterioară este principalul factor de influență aici.
Creierul unui cumpărător lucrează rapid. Ei știu că există un număr de case pe care le-ar putea cumpăra și aceasta este doar una dintre ele.
Într-o fracțiune de secundă, vor vedea imaginea principală a proprietății dvs. și vor decide dacă se văd cu adevărat locuind acolo. Se vor întreba dacă locul lor este în această imagine.
Această implicare primară este esențială pentru succesul dvs., deoarece mulți dintre cei mai buni cumpărători ratează potrivirea imobiliară perfectă pentru că poza principală nu a "vândut" cu adevărat avantajele oferite de proprietate.
De asemenea, creierul cumpărătorului va procesa rapid un anunț față de următorul și va lua decizii dacă să treacă mai departe sau să sune și să stabilească o oră pentru vizionare.
Unde se află factorul "wow" și care este principalul punct de vânzare?
Vânzarea direct de către proprietar nu este cu siguranță pentru toată lumea.
Da, toată lumea poate dori să evite plata unui comision pentru vânzarea casei lor.
Dar nu toată lumea vrea să facă munca pe care o implică realizarea acestei economii.
Realitatea simplă este că este nevoie de muncă pentru a vă vinde casa - fie că este vorba de către agent, fie de către dvs. Dar trebuie să fie făcută de cineva.
Poate că preferați să chemați un instalator, decât să reparați o infiltrare de apă.
Poate că preferați să angajați un zugrav, decât să zugrăviți singur.
Sau ați putea fi genul care preferă să angajeze un grădinar, decât să vă tăiați singur gazonul.
O bună parte dintre oameni ar dori să economisească bani, făcând totul singuri.
Cu toate acestea, atunci când vine vorba despre, poate, cea mai importantă tranzacție din viața dvs., vă recomand să apelați la profesioniști.